Hangover!

Hej och hå! Idag är man inte speciellt tuff. Helt oplanerat så blev det ett par (för många) öl igår.Jag och Joppan åt först på delfinen och spelade lite biljard och tog oss några öl. Sen gick vi vidare till Emmy som hade inflyttningsfest och där va vi hela kvällen. Ett par shottar hit och ett par shottar dit och ännu mer öl så var man lååångt in i dimman! Åh herre. Det var inte kul att vakna upp idag. Jordens huvudvärk och törstig som in i tusan. Kom väl hem vid 3 tiden och gick upp vid 8, så inte sådär jätte många timmars sömn. Och NEJ, jag ammar inte längre. Så ingen börjar undra :) Kul hade jag i alla fall! Tänkte ta bilen ner till konsum då det fattas lite i kylen, men nej .. Det går ju inte ;) Och jag har inte sån stor lust att gå ner! Så nu är Elias på väg för att handla "dagen efter mat" och allt annat som fattas. Benji tittar på tv och Dennis sover. Känner på mig att detta kommer bli en slappis dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback