Inte bara och bara.

Nej, det är verkligen inte bara och bara att måla! Bilden på skänken som jag la in innan, har målats om. Har än så länge bara lagt grundfärgen och imorgon är det dags att måla den riktiga färgen som givetvis är vit! :) Allt ska va vitt i vårt hem, eller ja.. Lite svart också. Älskar ljusa färger och vitt är något jag fastnat för. Det är i alla fall väldigt roligt och jag kan riktigt se framför mig hur fint det kommer att bli när det är klart. Och då får man mer glöd ;) Ser lite kaos ut i vardagsrummet just nu :)



Nu har jag och min man ätit kvällsmat. Gott efter allt arbete, hehe! Och Elias stackarn som är helt slut efter boxningen. Snart dags att krya till sängs! Gör mig redo inför natten ifall Dennis skulle sova lika dåligt. Han har det inte helt lätt just nu då han hostar och är förkyld :/ Vi får hoppas på det bästa helt enkelt.

Natti natti på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback