Kort kort!

Jag blev rätt så nöjd hos frissan idag. Fast inte helt fullt ut! :/ Det var så himla länge sen jag blev riktigt nöjd, förstår inte varför det inte blir som jag tänkt mig. Eller så är det väl jag som förklarar konstigt. Men rätt så nöjd i alla fall, får väl vänja mig också .. för just nu är det KORT! :) Och från och med nu ska jag spara till långt hår. Saknar faktiskt mitt långa hår. 
 
Till middag idag blev det fläskfilegryta med hemmagjorda klyftpotatis, mumms! Fast jag hoppar över potatisen för tillfället ;) Vid 6 åkte Elias till boxning och då kom mormor & morfar över en sväng. Alltid lika trevligt :) Är ju inte så kul heller att va ensam. Även om det är en sån liten stund, så tycker jag ändå inte att det är särskilt kul. Efter att dom hade gått så var det dags att lägga barn. Benji har fortfarande inte somnat och Dennis somnade för ca. 10 min sen. Jag ska glo lite på kläder som jag snart hade tänkt att beställa till barnen och kolla lite på tv emellanåt. Elias vill säkert spela Super Mario när han kommer hem och det har jag inget emot ;) Sååå kul! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback