Motivation!

Fy för hela den här dagen säger jag bara! Har varit en riktigt SKIT dag. Usch! Bara en massa sura miner från Benjis håll.. Han har nämligen kommit in i någon slags trots och det tappar verkligen musten ur mig. Det första han gjorde när jag hämtade honom från dagis var att dra mig i håret. VA?! Dra mig i HÅRET? Ont gjorde det också. Ville bara sätta mig i ett hörn och grina kändes det som. Han strätar emot och lyssnar verkligen inte ett dugg på mig. Jag blir så ledsen. Och nu är det inte jag som ska visa mig svag, utan han måste förstå att jag bestämmer. Jag måste vara hård och bestämd helt enkelt. Man man blir verkligen nere när det bara har varit sura miner hela dagen och man har försökt hålla sitt lugn och tänka " det är bara trots, bara trots" , han vill bara se hur långt man kan gå. Det är inte lätt måste jag säga.. Och det känns som att dom här trotsen bara bli värre och värre för varje gång! Nu förstår jag föräldrar med tonårsbarn, uhh .. det är nog INTE lätt! 
 
Dennis har inte heller varit på sitt bästa humör. Har fått bärt på honom nästan hela dagen, eftersom det inte alls har dugit att ligga på golv eller sitta i babysittern. Med honom är det ju lite svårare, han kan ju inte tala om vad som är fel och man försöker med allt möjligt men inget funkar, också en känsla av man inte duger? Livet har helt enkelt inte varit det lättaste idag. Nu är jag helt matt i kroppen. Ledsen. Tom. Förvirrad. Uppslukad. 
 
Trots detta så har det även funnits lite bra stunder idag. När barnen bada tex, då var dom glada och nöjda :) Eller när Benji lekte och studsa med sin stora studsboll, det älskade Dennis att titta på och höll på att skratta ihjäl sig! Några gnutta glädje i det hela i alla fall
 
Men nu är jag i alla fall helt slut och tänker gå och lägga mig ... Nya krafter och nya tag tills imorgon! "Hoppas på en bättre dag" . Natti. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback