Tröttis!

Men det har jag mig själv att skylla på! Gick inte la mig förrän vid 12 igår, då jag var helt fast i desperata hemmafruar. Kollade på dem sista avsnitten igår och jag kunde helt enkelt inte sluta kolla! 8 hela säsonger har jag kollat igenom nu, känner dom alla utantill ;) Vad ska jag kolla på nu om kvällarna? Det är en bra fråga. När jag väl hade lagt mig så tog inte mer än 2 timmar så vaknade Dennis. Så det var det bara att stiga upp och göra i ordning en flaska till honom. Och rätt som det var så ringde alarmet kl 7, så då kändes det som att jag hade sovit i ca. 1 timme. Meeen.. Jag klarar mig! Brukar piggna till rätt så bra efter morgonkaffet och promenaden till dagis. 
 
Nu ska jag göra det dagliga - bädda säng, diska och plocka i ordning. Idag kommer även vår leverans från IKEA. Jiiiipppiieee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback