Utnyttja rabatterna!

Vad jag älskar när det dumpar ner rabatter från både Ellos, Hm och Jotex .. Kan dock bli lite farligt i längden, men har man bara koll på läget så funkar det ;) Jag tycker ändå sähär. Om man ändå får rabatter så kan man lika gärna utnyttja det. Har fyndat hem en massa fina saker, som jag självklart behöver också. Nyss, ett "dra på lakan" från Jotex, det bästa köpet på länge! Räcker bara att rätta till det lite, så ligger det fint och slätt igen :) Nu hade jag 50 % på den dyraste varan på Ellos och Benji är i behov av strumpor och även lilleman. Elias behövde ett nytt skärp (och som överraskning en ny tröja, bara för att jag är så himla snäll) och jag är verkligen i behov av byxor. Så allt detta, för en väldigt billig peng :) Jag gillar't ;)
 
Så tänk på det .. UTNYTTJA RABATTERNA! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback