Attans också!

Kände på Benji för en stund sedan och tyckte att han kändes varm. Tog tempen och jodå, han hade feber - 38,5. Stod på lappen dom fick hem att man skulle ringa om barnet fick feber. Så Elias ringde och rådfrågade. Anledningen att han har fått feber kunde antagligen vara att han har varit väldigt aktiv idag, så han har överansträngt kroppen. Om febern blir värre ska vi ringa till akuten med en gång. HOPPAS verkligen att detta inte blir värre! Nu vill vi ju bara att vår prins ska bli bra! Attans .. 
 
Efter den sista dosen medicin blev han något piggare och fick i sig lite mat och dryck och nu har han lagt sig gott i sängen. Vi hann äta pizza tillsammans i soffan, bara jag, Elias och Benji .. vääldigt mysigt! I vanliga fall brukar Dennis sitta i mitt knä, men nu hade jag min stora prins i mitt knä och det kan behövas ibland ♥ Och särskilt nu! Elias har dukat fram gotta till oss, så vi hinner med lite mys innan läggdags! 
 
Natti natti ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Roligt att läsa din blogg :-). Förresten......dina pojkar har samma siffror i sina personnummer...nollor ettor åttor och tvåor :-)

Svar: Tack!! :) Ja, jag har sett detta ;)
Patricia B.

2013-01-20 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback