Ensamtid ♥

Jag och min stora prins har haft det väldigt mysigt idag! Bara vi två gick till pizzerian förut och åt mat. Benji fick sin egna pizza som han bara åt två bitar av (pappa blev glad för doggybagen). Och jag beställde mig en sallad, namnam! Det är verkligen nyttigt att ha ensamtid med Benji då och då. Att bara kunna fokusera på honom och att han känner av att han är i centrum är viktigt! Vi har haft jätte mysigt ♥ min älskade underbara Benji!

Om en stund åker hela familjen till min farbror och hans tjej för lite fika! Denna gången tar vi med oss ;) alltid lika kul och trevligt där! :)










Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj,va mysigt!....nästa gång kanske gamo och Lella kan få va med och njuta kvalitetstid, va trevligt det skulle va.Gissar att han skulle känna sig ganska i centrum med det oxå/Kram

2013-01-28 @ 08:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback