God morgon torsdag.

Det första mitt lille hjärta säger när vi stod upp var - "mamma, hur länge kommer jag ha ont i halsen?" Och jätte sorgsen min. Åh, vad ska jag svara? Om jag hade kunnat skulle jag ta bort ALLT det onda, men så grym är man inte. Det äv verkligen inte kul att se sitt barn ha ont och inte kunna äta ordentligt. Förhoppningsvis är det bättre innan denna veckan är slut. 
 
Nu på morgon har vi mest suttit i soffan och myst. Benji har lekt lite med sina saker och Dennis i sitt babygym. Nu ligger han och vilar. Så gott att man har kommit in i ganska bra rutiner. Dennis vaknar vid 8-9, somnar runt 11 igen för att sova i ca. 30 min. Sover vid 2, en pytte stund och nästa gång vid 4 och sen håller han sig vaken till runt halv 8, 8 för att sedan sova för natten. Toppen bra tycker jag! :) Nu ska jag passa på att göra mig i ordning och plocka undan lite här! 
 
Mina fina älsklingar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback