Hej och hå!

Så nu har även denna dag snart nått sitt slut. Benji har aktiverat sig med pussel och leklera som han fick utav mamma förut .. det uppskattades! :) Sen blev det även ett bad för båda barnen. Dennis älskar att bada med sin bror, skrattar åt honom hela tiden ♥ Efter det blev det lite dataspel - Super Mario. Efter att ha lagt barnen blev det en liten powerwalk med min fina mormor! En härlig promenad på 30 min .. Känns underbart efteråt! Ska bli riktigt gott med en dusch nu känner jag.

Det får bli såna här slappisdagar några dagar framöver då Benji inte ska överanstänga kroppen! Inget emot mig, vi har det så mysigt så! ♥ Dusch, mys med min älskade och sen SOVA! 
 
Natti natti 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback