Housewife.

Jag kan ibland känna mig som en riktig hemmafru. Aktivera barn med lek & bus, städa och pilla, laga mat, vika tvätt mm. Men jag gillar det! Älskar livet som mamma, som har fullt igång, gillar att laga mat och baka. Vika tvätt kanske inte är det roligaste, men det är inget jobbigt heller :) Ja, jag gillar mitt liv helt enkelt! 
 
Har precis varit ute på min dagliga promenad med mormor. Går vår runda på 25 min, inte illa tycker jag! :) Sen har vi även tvätttid, så nu har jag varit där och lagt in tvätten i torktumlarn. Elias får hämta den sen ;) Dagen i övrigt har varit lugn och skön. Benji har lekt lite med min kusin Nicolai och spelat i vanlig ordning :) Jag har hunnit dammsuga och även varit uppe på vinden och fått lagt ut lite saker på köp och sälj. Jag har sååå sjukt mycket saker som jag bara vill bli av med, kasta eller ge bort. Gillar att inte ha så mycket saker runt om mig, usch. Det måste verkligen bli en STOR rensning där uppe någon dag. Har även fått beställt på IKEA, längtar!! :) 
 
Elias tycker att jag ska sluta blogga nu och sätta mig bredvid honom en stund! Bäst att lyssna ;) Kanske blir nån despertata hemmafruar avsnitt också! Älskar lugnet på kvällen! 
 
Natti natti. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback