Jag är alldeles här!

Nu är ni säkert dunder nyfikna på hur allt har gått och det kan jag berätta kort och gott! ;) 
Den 8/10-12 tittade vår älskade Dennis ut! En frisk och välskapt prins på 3416 g och 50 cm lång! Nu har han redan hunnit bli hela 3 månader, så tiden bara springer iväg! Allt har faktiskt gått väldigt bra. Benji är en väldigt stolt storebror även om det har varit rätt så jobbigt för honom i början. Inte de att han var så svartsjuk på just Dennis, utan att han märkte att VI inte gav han all den tid som vi brukat göra. Det gjorde väldigt ont i mig att se att vi kom så "långt" ifrån varandra. Som tur var ändrades det ganska så snabbt! Nu flyter det på som vanligt igen.
 
För min del så har det självklart kännts att man har blivit tvåbarnsmamma. När man ibland tyckte att vissa saker var jobbigt med ETT barn, så kan man nu tänka att, gud så lätt det var med bara ETT barn! Haha :) Det har ju varit en stor omställning för oss båda och det tar tid att komma in i alla nya rutiner. Men som alla säger och som jag får hålla med om .. Det är MYCKET lättare med andra barnet! Man är mer säker på sin sak och ja, allt flyter på så mycket bättre. Nu har vi ju kommit in i dom nya rutinerna och det känns bra. Jag älskar mitt liv som tvåbarnsmamma, trots att det är dubbelt med jobb. Men jag älskar't! 
 
Och nu till dagen idag. Idag är jag ensam hemma med Dennis då Benji & Elias just nu ligger på sjukhuset. Vår älskade Benji har opererat bort halsmandlarna och tagit bort polyper. Vi har väntat så länge på denna dag eftersom han har haft så mycket besvär med snarkningar, halsfluss mm ... Men nu när dagen väl kom så blev de jobbigare än vad jag trodde! Har fällt tårar titt som tätt under hela dagen. Att inte kunna va där för honom har verkligen känts! Det är ändå tur att Elias är där så en utav hans trygghet finns med. Allt har trots allt gått väldigt bra och han är så duktig och stark vår Benji! Nu längtar jag såå tills dom kommer hem imorgon, ska pussa och krama på honom en massa!! 
 
Sådärja .. Det blev allt några rader ändå ;) Och som ni vet, jag är alldeles precis här .. Be right back! ;) 
 
Dennis nyfödd i pappas famn 
 
 
Dennis 
 
 
Storebror & lillebror 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback