Kändisar!

 
Så roligt att öppna Hem & Hyra tidningen och får se mina två hjärtan i tidningen :) Jätte fint kort verkligen! Så nu blir dom kändisar ;)
 
Hela förmiddagen idag har spenderats hos mormor & morfar. Benji har suttit vid deras dator och kollat på youtube klipp, det tycker han är skoj! Jag har druckit ett par koppar kaffe och bara umgåts. VI blev även bjudan på lunch. Väldigt gott att bli serverad sådär ibland ;) Jag tycker dock det är väldigt kul med matlagning, men ibland saknas inspirationen och det är mindre kul! Idag blir det korvstroganof a la GI och ris till det. Mumms! Sen ska jag även baka GI bröd. 

Nått som jag också tycker är kul är rolig post! Idag låg det ett paket från GoBoken till Dennis. Alltid lika spännande att öppna. Nu har han lite fler saker att titta på :) 
 
 
Vet att Benji också hade GoBoken och det är ju precis samma saker som man får nu. Tycker ju att dom kan uppgraderas lite, det var ju ändå 4 års sedan :) Har en massa saker som jag sparade från GoBoken så jag funderar på att säga upp det snart. Men det är alltid roligt med lite "nytt" ;) 

Dags att börja med maten så den är färdig tills Elias kommer hem från jobbet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback