Loppis tokig!

Nått som jag verkligen ÄLSKAR, det är att gå runt på loppisar. Förr när jag tänkte på loppis så förknippa jag det med sånt som gamla männikor gör. Så ja, kalla mig gammel om ni vill ;) Älskar att kunna hitta något fint och fräscht och dessutom kunna få det för en billig peng. Ni vet ju känslan när man fyndar något. Sådär ÄLSKAR jag att känna. En sån känsla kan rädda hela min dag om det är så! Jag har hittat en massa fint som jag fyndat och vem blir inte mest glad när en loppis har öppet.. Jo, JAG! :) 
 
Förut var jag iväg på en loppis med min fina farmor. Självklart fyndade jag ;) En lampa blev det denna gång som det även blev förra veckan. Såg ett par jätte fina skålar också, men det fick vänta. Det gäller ju att ha med tillräckligt med kontanter också. Och när man går runt och köper saker för småpengar så blir det helt plötsligt jätte dyrt till slut, det ska man akta sig för! 
 
Barnen sover gott, jag har plockat undan alla saker, satt på mig mjukiskläder och sitter äntligen i lugn och ro i soffan. Den här lilla stunden som man har för sig själv på kvällarna, efter en hel dag med lek, bus, matlagning, blöjbyten, städning, tröstning och allt som innebär, är såå otroligt skön! Det är viktigt med egentid. Jag älskar att vara mamma och va igång, men jag älskar verkligen att bara va Patti ibland också. Så nu ska Patti äta lite kvällsmat och bara va innan sängen kallar! 
 
 
Natti natti 
 
Fina lampan jag fynda idag :) Gör sig perfekt i vardagsrummet! 
 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Den passade ju väldigt fint i fönstret.Nästa vecka kanske jag ska åka dit om du vill hänga på/Kram

Svar: Absolut!! Gör jag gärna ;) Kraam
Patricia B.

2013-01-25 @ 09:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback