Mamma dygnet runt.

När kl var ca. 4 imorse så kom Benji in och väckte mig för han behövde gå på toaletten. Han skulle bajsa, annars hade han klarat sig själv. Efter att han va klar tog de bara 2 min så hör jag att han gråter på sitt rum. Går dit och han säger att han har ont i magen. Så han får gå upp på toaletten ytterligare en gång! Gick och la mig.. Tog väl ca. 20 min så var han uppe igen och sen upprepades detta ett antal gånger. Det är väl inte magsjuka? Bajset luktar inget speciellt, annars kan de ju va en väldigt speciell lukt. Ätit något kanske? Han åt ju precis samma saker som vi gjorde igår. Något var det i alla fall. Och för ovanlighets skull så vaknade Dennis kl 8 idag. Så mina ögon går i kors  :) 
 
Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe som förhoppningsvis gör mig lite pigg! Rapport på tvn nu också.. de får man inte missa! Gammelvarning igen? ;) 

Kommentarer
Postat av: Ninna

det hørs mera ut som nått han har ætit :) han har ju inte ætit då mycket "fast" føda i det sista...eller?
kjøss moster

Svar: Nej det är sant! Var nog bara de. Han har varit bra i magen hela dagen :) Puss <3
Patricia B.

2013-01-26 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback