Nu är det slut på veckan, nu är det dags för FREDAGSMYYS! ♥

Allra mest tycker jag om fredagar just för att Elias går på helg och att han slutar tidigt :) Så mysigt när ni vi kan ha hela dagar tillsammans, därför vill jag ta vara på helgen extra mycket ♥ 
 
Idag har vi hunnit med en kopp kaffe och fika i mammas nya lägenhet. Kommer bli jätte fint och fräscht när allt är i ordning. Påminner mig om när vi flytta, fyy .. Det är inte de roligaste! Nu har vi bestämt oss för att bo här tills vi nån gånger hittar ett fint hus. Nu pratar jag om lååångt in i framtiden, för ett hus är inte de lättaste att få nu heller. Men det är en dröm vi båda har. 
 
Lite senare idag är vi bjudna på middag hos min farbrors tjej Vivi. Vi har mat kvar sen igår, så det är bara att värma på - kött, pommes och sås. Jag äter dock inte pommes, det blir grönsaksgratäng för mig ;) 
 
Ha en underbar fredags alla! ♥ 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback