Nyttigheter.

Ni som har läst min blogg tidigare vet att jag gick på GI innan jag blev gravid med Dennis. Jag lyckades väldigt bra och gick ner massor i vikt, mer än vad jag hade som mål. Började för ett tag sedan igen med GI, men fick sluta då Dennis slutade att gå upp i vikt. Man ska ju helst inte banta överhuvud taget när man ammar. Då höll jag bara på i ca, 3 veckor och hann gå ner ett par kilo. Men för ca, 2 veckor sedan gick Dennis fortfarande inte bra upp i vikt, så det berodde nog inte bara på att jag gick på GI, utan min mjölk var väl inte tillräckligt tjock. Nu får han modersmjölkersättning och så får han bröstet emellan. Så nu har jag i alla fall börjat med GI ytterligare en gång :)

Idag fick jag bakat bröd, som är nyttiga vaklart ;) Kvällsmaten idag fick bli havregrynsgröt med en bit bröd. Är även ute och går varje dag, i alla fall i 30 min. Har bestämt mig för att jag ska klara det även denna gång! Och jag har ju trots allt inte sååå många kilon att gå ner, så detta SKA gå!  

Benji har pusslat och lekt med leklera även idag. Benji var så duktig och underhöll Dennis medan jag bakade bröd, han vill gärna att man ska prata med honom hela tiden och det är Benji grym på :) Dennis somnade i vanlig ordning strax innan 8 och Benji är fortfarande uppe och ompar, han vill inte riktigt somna i tid ikväll. Tur att vi inte har nån tid att passa imorgon bitti! 

Nu ska jag ägna mig åt tvätten .. Hann aldrig vika ihop den sist gång i tvättstugan så jag får se till att få det gjort nu. Sen ska jag gosa i soffan framför tvn innan läggdags! 
 
Natti natti. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback