Respektlöst.

Jag förstår faktiskt inte människor som sätter på hög musik på veckodagar när man bor i samma hyreshus. Ingen hänsyn överhuvud taget! Varför ens tänka att det är okej när vissa ska upp till jobb och att man faktiskt har småbarn. Tur är i alla fall att våra barn tål mycket ljud, det är nog mest jag och Elias som tar skada av det. Fy så trött jag blir! Om det inte är den ena så är det den andra. Jag har verkligen jätte svårt för att somna när dunkar musik så att man till och med hör vilken låt det är som spelas. På helgen är det okej, till en viss tid! Men även då, så får man faktiskt ta hänsyn till att det är andra som bor i huset också. Jävla nötter rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback