Slut på veckan.

Och så var det kväll igen och slutet på denna veckan. Helgen går alltid så himla fort! Önskar att det kunde vara lite längre och att det fanns mer timmar på dygnet. Vi har i alla fall haft en väldigt bra dag. Efter att jag och Benji hade ätit på pizzerian åkte vi allihopa till min farbror och hans tjej för lite fika. Tog med mig det jag bakade igår och det verkade uppskattat! :) Satt och tjöta och hade det trevligt. Som vanligt går ju tiden så himla fort när man har kul, så vi åkte inte hem förrän runt halv 7. Vi åt lite kvällsmat och sen var det dags att göra i ordning båda pojkarna för natten. Byta blöja, sätta på pyjamas, lite gos i soffan och sen nattning. Dennis ville dock inte somna i tid, utan ville va vaken till ca. 20.45 då han sov hos min farbror och inte vaknade förrän 18.00 .. Ja, så nu har vi lärt oss det att vi inte ska låta honom sova till 18.00 :) Jag har hunnit se två desperata hemmafruar avsnitt och Elias har hunnit med sitt. Nu är det dags att själv borsta tänder och göra sig i ordning för natten.  
 
Natti natti 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken mysig helg! Vi har ju inte hunnit träffats för jag har haft ganska fullt upp,som du vet.Kanske kan vi ta igen det idag om det passar dig.Saknar er! /Kram

2013-01-28 @ 07:57:25
Postat av: Mormor

Vilken mysig helg! Vi har ju inte hunnit träffats för jag har haft ganska fullt upp,som du vet.Kanske kan vi ta igen det idag om det passar dig.Saknar er! /Kram

2013-01-28 @ 08:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback