Snarkningar.

Benji har ju snarkat som bara den och jag har inte ens kunnat legat bredvid honom! Han är duktig och sover hela natten i sin säng, men kommer gärna in till mig på morgonen när Elias går upp. Och det har helt enkelt inte funkat, har inte kunnat sova pga, hans snarkningar. Nu när han gjort denna operation och tagit bort halsmandar och polyp så har han äntligen kunnat sova bredvid mig! Han snarkar nästan ingenting längre. Känns helt underbart! Och det måste ju vara väldigt gott för honom med för den delen. 
 
Han har fortfarande väldigt ont i halsen och äter inte så bra. Kan inte detta bara gå över snart? Benji som altid har ätit såå bra! Hoppas verkligen inte detta kommer drabba Dennis också, usch :( Jag har i alla fall fått i mig frukost, barnen är påklädda och strax ska jag själv också ta mig kläder :) Konstigt att man glömmer bort sig själv ibland ;) Sen får vi se vad lille Benji vill göra under dagen! 
 
Ha en bra tisdag alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback