Tack ersättning!!

Va på BVC idag med Dennis och allt såg fint ut! Han har gått upp jätte bra på både vikt och längd. Han som har varit så "tanig" har nu fått lite hull på benen, såå gott!! :) Och det är tack vare ersättningen! Min bröstmjöl räcker inte fullt ut helt enkelt. Och då kommer jag till frågan igen, ska jag sluta amma? Känns ju inte ens värt! Har bollat fram och tillbaks om det verkligen är rätt. Det enda som mina bröst är till för just nu är för tröst eller bara snutt. Jag hobbyammar som det heter. Det stora målet är ersättningen och dom små bröstet.
 
Amningen funkade ju inte alls med Benji och jag kommr ihåg hur besviken och ledsen jag var över att det inte funkade. Så denna gången ville jag verkligen få till det, kämpa så att det skulle funka. Det har de ju gjort. Han har tagit bröstet jätte fint och jag har en massa mjölk. Men så händer detta. Han går inte upp vikt och han blir inte mätt! Så alltid ska det vara något, suck :( Hade tänkt att amma till han var 6 månder och nu känns det faktiskt inte ens värt att fortsätta när det inte funkar. Får fundera lite mer på detta och se vad jag kommer fram till. Oavsett så ska det ju kännas bra vilket jag än väljer! 
 
Snart dags för min dagliga promenad. Nu natta pojkarna ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback